۱۳۸۷ آذر ۱۵, جمعه

من نمیگم ولی میگن خاتمی میاد

دیشب فیلم سیندرلا رو دیدم . چیز باحالی بود . من از این تم فیلم های باحال آمریکایی که حول دانشگاه و دبیرستان میگذره خیلی خوشم میاد . البته سیندرلا یکی از همین فیلم های باحال بود که اصلاً چیز سکسی توش نبود . مادرم هم خواب بود و منم تو اتاق نشسته بودم با در باز . آخر فیلم هم با یه لب گنده تموم شد که من خیلی حال میکنم باحاش!!! البته با لب هر کسی حال نمی کنم . اگه از قیافه یکی خوشم بیاد مطمئنم اگه تنها گیرش بیارم لباشو میگیرم و تا موقع رفتن ولش نمی کنم! فیلم تموم شد . رومو برگردوندم سمت در دیدم مامانه ایستاده اونجا !!!!


بیخیالش فیلم باحالی بود . ارزش دیدن داره .


این خاتمی هم گویا دوباره میخواد بیاد . این مرتیکه چه بیاد و چه نیاد برندست . اگه بیاد و برنده بشه احمدی نژاد رو شکست داده .... اگرم برنده نشه میگن نذاشتن برنده شه . آخه هر کی توی این مملکت رای نیاره بیشتر محبوب تر میشه . یادتون میاد چقدر مردم از رفسنجانی بدشون میومد . شاید یادتون نیاد ولی هر کی رو میدیدی از این مردک بدش میومد . ولی الان اونجوری نیست . یعنی هست ولی نه به اون حد . من فکر می کنم نیاد بهتره . چون با اومدنش ( اگه رای بیاره ) میتونه باسه این حکومت دوباره آبرو بخره ... ولی اگه برنده بشه یه خوبیه دیگه هم داره . وقتی رای بیاره رابطه ایران و آمریکا از سر گرفته میشه که این باعث خیلی تغییرات میشه که آخرش یجورایی مشخصه .


ما هر چقدر این انتخابات رو نمایشی بدونیم ولی هیچ وقت نمی تونیم بی تفاوت از کنارش بگذریم . خیلی تغییرات توی مدیران کشور صورت میگیره که مسلمن خیلی تو بازشدن فضای سیاسی کشور تاثیر گذار خواهد بود .


به امید پیدا شدن عقلی سالم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر