۱۳۸۶ بهمن ۲, سه‌شنبه

اینک بهار نزدیک است

اگه در مورد وطنت حرف بزنی میگن اگه انقدر ادعات میشه خوب اگه جنگ بشه تو چیکار میکنی
اگه از من سئوال بشه میگم نمیدونم !
آخ نمی دونین چقدر حال میده ، دیگه میشه آخر جمله هام علامت بزارم . آخه قبلاً تو بلاگر نمیشد و عددا و نقطه ها و چیزای مثل اون میرفت اول جمله
شاید بتونیم پیشرفت سیستم بلاگر رو اینجا بفهمیم . یادمه بلاگر مثل بلاگ های دیگه بود اوایل کار ولی تفاوت عمدش قدرت طراحیش و چیزا دیگه ای که من نمیدونم .
ولی بعدها اومد باهمکاری با گوگل و سیستمهای تحت حمایت گوگل خودشو بالاتر برد.
ولی بلاگفا با اینکه یک سیستم ایرانیو باید حمایتش کرد . ولی میبینیم اصلاً کاری باسه پیشرفت خودش نکرده . به جز کاری کرده باسه نویسندگی بصورت گروهی و تازگی هم خبردار شدن از سایت های دوستانتون که آپ کردن دیگه هیچ چیز باسه گفتن نداره. سیستم تبلیغاتی تابلوشم که خودتون میدونید . تنها عامل محبوبیت بلاگفا هم همون سرعتشه .
امنیت بالای بلاگر که میشه گفت امنیت گوگل و یا همون ایمیل معروف جی میل باعث میشه کسی که نیاز به امنیت برای نوشتن داره برای داشتن یک وبلاگ به سیستم های ایرانی روی نیاره
خوب امیدوارم که فهمیده باشین که چرا میگم نمی دونم !!!
ولی جدا از شوخی هرکسی تو هر لباسی یه عشقی به وطنش داره . که ان عشق شاید فقط تو کشور ما باشه و آمریکا و به نسبت های کمتر تو کشور های دیگه مثل لبنان
فکر میکنید چی باعث میشه آدم انقدر عاشق وطنش باشه . خوب معلومه یک تابو . حالا این تابو میخواد هر چیزی باشه . میخواد انرژی هسته ای باشه . باسه یه طیفی حکومتی های ما باشه . یا چیزای دیگه . همین چیزا باعث میشه مردم با هر هدفی و اونم پیشرفت وطنشون بیان به اینا برسن یا حذفشون کنن .
حالا حرف منم اینه که هیچ وقت نیام به کسی که با افتخار در مورد مملکتش صحبت میکنه بگیم تو سخنتی ها پای مملکتت میمونی یا نه . چون خیلی از کشورهای دیا همیناشم ندارن.
بگذریم ، دیشب رفته بودم دفتر یک از کاندیداهای مجلس شهرمون که فکر میکنم به نسبت کانیداهای دیگه درجه فسادش کمتره یا بهتر بگم من خبر ندارم. ولی دیشب حرفه یکی از بچه های ستادش منو خیلی ناراحت کرد
گفت آره فلانی و فلانیو فلانی ردصلاحیت شدند . (مثل اینکه هر کسی رو که عضو مشارکت و یا مجاهدین انقلاب بود رو رد کردند .)
این آدم از این بابت خوشحال بود که با یه آدم کثیف تو لیست اصلاحات قرار میگیره .حالا جالبه یکی دیگه که رد نشد جزو اعتماد ملی بود و پرونده فسادش تو تمام شهر پیچیده ولی 30000 نفر طرفدار پایه داره ولی میتونه مثل انتخاباتای قبلی با خریدن رای نفر اول بشه. حالا من موندم که اگه ادعاشون فساده چرا اینا رو رد نکردند . چرا کسایی رو باسه این انقلاب زحمت کشیدند رو رد می کنند ولی اینا رو.
حالا جالبه بدونین تو مجلس هفتم دو نفر هستند که افکار تند کمونیستی دارند .( حتماً اینا مثل شریعتمداری ذوب در ولایتند )
تو این مملکت انقدر چیزای بدتر از این هست که اینا به چشم نمیان
مطمئنم ماجرای قتل این دختره زهرا بنی یعقوب رو همتون شنیدین که چند هفته پش به قتل رسید
این دختره داشته با یه پسری که خانوادش میگن نامزدش بوده توی پارک قدم میزنده که ماموران همیشه تو صحنه های صحنه در میان و این دو تا رو میبرن و بعدش میگن دختره توبازداشتگاه خودکشی کرده . جالبه بدونید که دختره نیم ساعت قبل از خودکشیش با داداشش تلفنی صحبت کرده و اینکه چطوری تو این نیم ساعت خودکشی کرده دیگه خودتون بهتر میدونید .
یا چند روز پیش علی لطف اللهی یه دانشجو رو سوار ماشین میکنند . بعد چند روز به پدرش زنگ میزنن که بیاین پسرتون رو ببرین . بعد پدره رو با ماشین میبرن سر قبر پسره. میگن خودکشی کرده
مثل همین قضایا اکبر محمدی و زهراکاظمی رو هم داشتیم که دیگه اونا قتل بودنشون ثابت شد .
ما با همین 4 تا مثال و با واکنش نشون ندادن مسئولین حکومت نسبت به این قضایا می تونیم بفهمیم که با چه آدمایی سر و کار داریم و حمایت از افکار و راهشون نشون از احمق بودن آدمام داره .
هیچکی تو روز حساب نمیتونه بگه من بی خبر بودم چون ان دیگه مشکل ازخودته . هیچ وقت یه ظالم نمیاد بدیهاشو به ما بگه . و وظیفه منو شما که این چیزها رو میدونیم سنگین تره . اینکه دیگران رو آگاه کنیم و اگر ما روزی کم کاری کنیم مسئولیم .چه درمقابل خدامون چه وجدانمون .
مثلاً دیروز یکی ازمسولین ما گفته بود که غرب پیشرفت کرد ولی دین تو اون کشورها فراموش شد .
حرفش درست ولی موندم مردم ما دیندار دین شما کجاست؟
می گفتند شما ایران رو باسه اسلام میخواستید ولی بهتر باید گفت که شما دین و ایران رو باسه خودتون میخواید .
دین به جنگ طلبیدن نیست . دین فقط گیر دادنن به چکمه های دختر مردم نیست . اگر جنده های مجلس شما با چکمه میان تو . این رو به تمام جامعه نسبت ندین .
اگر دین من فقط امر به معروف کردن و ترسوندن چند تا دختره .من این دین رو نمیخوام .
اگر خدا از این همه قتل و جنایات خوشحال میشه من این خدا رو هم نمی خوام
خدای من تمام وجودش عشقه . پر از گرمی پر از مهربانی . نهایت بخشش .
خدای من خدای شما نیست
شما بت پرستیدو بت شما همون ترسوندن مردمه و با همونا میرید جلو. ولی راهی که آخرش به بن بست بخوره برای من راه نیست و همون کوچه بن بست خودمونه
ولی می بینید مردم شما رو شناختند . زن و کارگر و دانشجو همه یکدل شدند. همه خودشون رو شناختد. هر بار که ضرب چماقتون بیشتر می شه . صف اعتراض هم بیشتر میشه
وای به حال شما و اون روزی که خدا بگوید شما هنگام ظلم کجا بودید . زمانی که هنگام خواب سر بنده ام و سینه بنده ام را جدا کردند کجا بودید . زمانی که اعدام های دسته جمعی می کردند شما کجا بودید . آره امام علی گفت حکومت اسلامی حتی اگر حاکمش ظالم باشه ولی توی همون دینمون گفته اگه کسی به شما ظلمی کرد و شما جلوی این ظالم نایستادید شما هم مانند آن ظالم گناهکارید.
باید به قدرت درونتون اطمینان داشته باشید و بدونید شما هرکاری بخواهید میتونید بکنید .
اول از خدا بخواهید
بعد هدفتان را مشخص کنید و بعد خدا شما رو در مسیر این هدف قرار میده و حالا این شمایید که باید این مسیر بی آب رو به سختی و با دادن خیلی چیزها طی کنید ولی سرانجام به گرمای بهار خواهید رسید . به شکوفه های صورتی آویزان از درختان جوان شده . بدانید هیچ وقت برای تغییر دیر نیست .
بازم میگم متاسفم برای دوستام که انقدر عاشق عضو شدن توی بسیجن
بشین چون میگن میخوان از سال بعد 40 درصد سهمیه ورودی داشگاه های دولتی رو مثل آزاد بدن به بسجی ها . الان خیلی هاتون از خوشحالی تو پوستتون نمی گنجید ولی دیدن قیافه شما دیدنی خواهد بود
اسم شماها توی تاریخ کنار همین مسئولین دلسوز و مهرورز ما ثبت میشه
اگه انقدر در مورد بسیج بد میگم به من ایراد نگیرین . شاید من اشتباه می کنم . اگه حرف من اشتباهه خوب منو قانع کنید
شاید منم باید خودمو بزنم به بیخیالی ولی اینو باید گفت بسیج برای مردم ایرانه نه برای یک طیف خاص . نه برای مسلمون . بسیج برای کسانیه که هر اتفاق بدی برای مملکت افتاد داوطلبانه برنند برای کمک بدون هیچ درخواستی .
به یاد بیارید که چرا امام گفت بسیج ارتش بیست میلیونی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر