۱۳۸۶ خرداد ۱۸, جمعه

واژه های منحوس فیلتری

سلام به آقایون و خانم های دم در . میگم آدم چقدر میتونه رو داشته باشه . از این ور بیاد بشه فحشو و هی انتقاد کنه از اون ور بره ریش بزاره و دستمال این حاجی و اون حاجی رو بزنه . آره داشتیم می گفتیم ایام ایام انتخاباته و ما هم به لطف صفا و کرم بزرگان داریم میایم تو کار تبلیغات . امسال چپی ها میخوان لارج مانند ..... ! !!!!!
آره من یه چپی هم به قولی . یادمه رفته بودیم پیش .... گفتم ما اصلاح طلبیم یه دفعه زرت پاشید تو صورتمون و گفت امام حسین هم اصلاح طلب بود . رهبر انقلاب هم اصلاح طلب بود وگرنه الان نوشو اینجوری نمی شوتوندند و یا .... !
امسال هم فقط بخاطر اینکه سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی قصد کردیم با دیگر برادران مسلمان همدل و هم نمی دونم چی چی بشیمو صورتون رو پر از پشم و پیل کنیم . البته فعلاً در این راه چه توهین ها که از جانب فامیل ها که نشدیم .
به هر حال
میدونم که همه منو به خاطر این سایت ها می خواین . می خواستم این نکته رو اکیدتاً متذکر شوم که زین پس بخاطر دستگاه هوشمند سایت بسته کن مخابرات به جای واژه ای که برای این سایت ها به کار می برید بگویید پیلتر ترکون . حال اگر آخر آن اس هم داشت بگویید پیلتر ترکون اسی .
از نکات دیگه هم که باید متذکر بشوم این می باشد که وقتی رفتین خونه با عمه هاتون تماس تلفنی برقرار کنید و سلام برسونید . همیشه برای رد شدن از خیابون به آقا پولیسه نیگاه کونید . اگه ماشین دارید باسه اینکه تصادف نکنید چش چرونی نکنید . دختر چادری ها رو ارشاد کنید . هنگام ورود به دستشویی با چشه چپ نگاه کنید و وقت بیرون رفتن قانع باشید .
اگه بابا دارید شبا بوسش کنید اگر هم ندارید گور باباتون .
این آخری رو جدی نگیرید . جدی بابا چی جوریه . من بابا می خوام . من زن نمی خوام . من ماشینم نمی خوام . دلم هوس پیتزا کرده . از موقعی که احمدی نژاد اومده فقط یه بار پیتزا خوردم . من پیتزا می خوام . من زن نمی خوام .
امروز واقعاً حالم بده . من از تمام مسئولان ریده بالای مملکتی عذر میخوام . امیدوارم که دعای خیرشون بدرقه راهم قرار بگیرد !!!!!
باور می کنید مدتی چشم براهم که منو ببرن بند 209 اوین . میگن میدن شما رو دست قاتل و قاچاقچی ها اونجا یک حالی باهاتون میکنند. می خواهم از احمد باطبی امضا بگیرم پایه اید؟ احتمالاً بخاطر نوشتن مطالب موهن یه چند سالی زندانی می شم ولی اگه از احمد امضا گرفتم کپی امضاشون 100000 تومن می فروشم . بالاخره باید پول وصیغم جور بشه
آخه توی این ماه فکر کنم پنجمین باره که وبلاگم رو می بندند
چقدر سرعت اینتر نت کم شده !!!!!!!ها
من خسته ام میرم بخوابم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر