۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

تکنولوژی هارپ HAARP

بعد کلی روز بارونی بالاخره روی خورشید خانم رو هم دیدیم . افسردگی گرفتیم روز اول عید . برو ماشین بشور . یهو زرتی بارون بیاد و ..... . چقدرم هم مرگ و میر و بیمارستانی داشتیم روزهای نزدیک عید .  یکی با زنش پیاده جر خورد . یکی سکته کرد . یکی خودش به همراه نصف ماشینشو ، کامیون برد . ویکتوریا رو هم که امشب جرونیمو بلند کرد و با خودش برد . گفتم جرونیمو  ، عید دیدنی خونه هر کی رفتیم دیگه ماهواره داره . کسایی که کلی ادعای مذهبی بودن میکنند . رفته بودیم خونه یکی از فامیلای دورمون . گفت بخشنامه کردند دیگه ماهواره ها رو نگیرن . میگم دیروز ماهواره دوستمو تو گرگان گرفتن . میگه شما جنبش جلبکی ها نافتون رو با دروغ بریدند !!!! حالا جالبیش اینه که سریال محبوبشون هم مونوس خدا بیامرزه . همونی که دو تا زن داشت . الانم اسکار میبینند . بهشون میگم : میگن امسال صدا و سیما سریالای توپی گذاشته . همه طنز و باحال . میگه اینا رو باسه شما بچه قرتی ها ساختن که ماهواره رو ول کنین وطرف این بی بی سی نرین . حالا جالبیش اینجاست که منه بدبخت فقط یه هاتبرد رو دارم . بی بی سی و صدای آمریکا هم ندارم .  آقا بالا خونش سه تا دیش داره . تازه اینو با افتخار میگه ... ! تمام کانل های سیاسی رو هم توی  فیوریتش داره . خودش داشت بی بی سی میدید . پای ثابت برنامه های نوری زادست . خانومش میگه کره خر میشینه برنامه های این مرتیکه رو میبینه و بعد برای ما تحلیل میکنه . خانمه میگه 40 دیقه از تحلیلاش همینه . ( همه دراغ ) !!!!!

میگم حاجی خودت میتونی بی بی سی ببینی و انوقت باسه ما حرومه . میگه : من بیشتر کلیک میبینم و کوک !!!! الانم منتظرم کوک جون بیاد ..... . تازه خبرهاش رو هم میبینم منتها سعی میکنم عقلانی تصمیم بگیرم .

ای ... بیاد تو اون کله گچیتون . خلاصش اینکه ما باسه عیدی گرفتن رفته بودیم . عیدیمون رو گرفتیم و دست درد نکنه گفتیم و رفتیم . گور بابای بقیش .

----------------------------------------------

خیلی حرفها میزنند توی این عید دیدنیها درمورد این جنبش . اینکه نمیشه . آقا اینا ابزار دین رو دارند و به اسمش کارای بدتر از شاه میکنند . اینا پرواند . خوب باشن به من چه . من کارمو میکنند  . یعنی مثلاً بنده ای که از چندین سال پیش پا تو عرصه مبارزات نرم گذاشتم عقب بکشم . نه کور خوندین . اینم که فکر کنند بنده بیام جلو بیت نایب امام زمان بگم مرگ بر آقا هم کور خوندین . من با این حرفها شیر نمیشم . من پشت ال سی دی میشینم . زمان تظاهرات هم هر جا شلوغ باشه میرم . دیگه اگه گرفتنم هم مهم نیست . کلی آدم هستند بعد من . حالا میخواد این حکومت سال دیگه عوض شه . میخواد 100 سال دیگه عوض شه . میخواد اصلاً عوض نشه . بنده همیشه میمونم . خسته میشم . ولی رفع خستگی میکنم . به امید اصلاح این مملکت همیشه فعالم . حالا بقیه هر جوری که میخوان فکر کنند . به .......م

--------------------------------

هر بار میخوام در مورد خودم تو این بلاگ کوفتی حرف بزنم عذاب وجدان میگیرم . آقا پس ملت چی . اونایی که تو زندانند چی ؟ نکنه فراموش بشن ..... نکنه مردم بیخیال بشن . ولی میگم ما که نمیخوایم انقلاب کنیم . میخوایم وضع موجود رو تغییر بدیم . تغییر این وضع هم فقط با درست کردن افکار ملته . یسری از ملت که افکارشون اینوریه ( کاری به درستی و غلطیش ندارم ) ----

خوب میمونه اون ملت که فکر نمیکنم دیگه راهی مونده باشه باسه تغییر افکارشون . آقا نمیشه . ما هم همینقدر تلاش کنیم که خودمون از مقام بزغالگی و گوسالگی به مقام ببیی تنزل پیدا نکنیم ، باید کلامون رو بندازیم هوا . خلاصش اینکه سر همون حرف قبلیم میمونم .

-----------------------------------

دیروز داشتم در مورد تکنولوژی هارپ HAARP توی اینترنتی مطالبی رو میخوندم . ابزاری که باهاش میشه باهاش یه زلزله ای قوی ایجاد کرد . و یا حتی افکار انسانها رو کنترل کرد . این علم و یا شاید بشه گفت سلاح نظامی فعلاً گویا فقط در دست آمریکاست . ایرانی ها هم خیلی دنبالشن . البته اونجوری که من شنیدم . ما خوب فامیلامون یکم سرباز گمنام تشریف دارن . یکیشون به من گفته بود طوفان بزرگی که تو آمریکا اومده بود (کاترینا ) کار ما بود !!!! یکی نیست به اینا بگه شما تو انرژی هسته ای تون موندین . کل موشکاتون مونتاژ کره شمالی و چینه و اونوقت زر زر زیادی موقوف . ...

تصور کنین آمریکا بخواد حمله کنه به ما . اول یه موج میندازه کل ملت رو آمریکایی میکنه . بعد تهران رو میلرزونه . بعد تمام پایگاه های ما رو با همون امواج نابود میکه . بعد حمله میکنه و رهبر معظم رو در حال خوشامدگویی به سید حسین باراک میبینین  . حاج محمود هم هی میپره جلوی دوربین و میگه ما میخوایم جهان رو اداره میکنیم . بععععععععععععععععع

-------------------------

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر