۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

ویدئو های جدید و چند نکته درباره جی میل

دریافت آخرین خبرها سبز
http://jaras.c.la
چگونه در جی میل مخفی تر بمانیم
توی خبرهای جی میل دیده بودم که جی میل پروتکل اس رو برای تمامی میل ها به صورت دیفالت فعال کرده
اگه فعال نبود خودتون حتماً فعالش کنید
از این راه برین
settings-->general ....>Browser connection:
در این قسمت گزینه
Always use https
را فعال کنید و بعد ذخیره کنید
این پروتکل همونطور که اساتید کامپیوتر واردند اطلاعات رو کد دار میکنه تا کسی نفهمه چی نوشتی
یعنی درخواست تو کد دار به سرور گوگل میره و کد دار بهت میرسه . مثل همون کاری که موقع ورود به سایت ها انجام میشه . یعنی زمان ورود پروتکلت اس دار میشه . که کار بانکها هم همینطوریه .
اما حرف اصلی من این نبود . حرف اصلی من این بود که سعی کنید در هنگام استفاده از گوگل ریدر هم پروتکلتون اس دار باشه . باسه این کار فقط کافیه یه اس به اچ تی تی پی اضافه کنید و یا اگه از جی میلتون یسره به ریدر برین ، خودش اتومات اس داره .
همین
یه خوبی که بلاگر هم داره اینه که میتونید باسه وبلاگتون یه میل بسازید و از سرویس دهنده های ایمیلی به اون پست کنید . همین کاری که من الان میکنم و این باعث میشه شناسایی نشین .
یه چیز دیگه میخواستم بگم که سعی کنین پروفایلتون رو عکس و شهر و اسمتون نباشه ... اصلاً پروفایل نداشته باشین . یه جایی که خودتون نمیدونین باعث شناساییتون میشه . حالا من نمیگم کجا ها که دستاویز حکومت قرار نگیره
و اما ویدئو های امروز

شعار در باز فوتسال بین ایران و بلژیک  - ۲ ویدئو

لینک برای دانلود

شعار در باز فوتسال بین ایران و بلژیک.gp

یا حسین میر حسین

لینک برای دانلود

فوتسال- یا حسین میر حسین.gp

سخنان انتقادی جواد اطاعت در صدا سیماقسمت 1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر