۱۳۸۷ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

خاتمی وما هستیم

دیروز داشتم همایون میدیدم
گویا یه نفر یه تحلیلی کرد که برخی سایت های هم میگن ما هستیم و بعدش از خاتمی حمایت میکنم . من و بچه های دیگه بلاگ که هر کدوم افکار خودشون رو دارند اعلام می کنیم. ما هستیم هیچ ربطی به خاتمی و دیگران نداره .
من یه انتقاد دارم به ما هستیم . البته با عرض معذرت به بچه های جنبش . اونم اینه که وقتی قدرتشون زیاد تر میشه . حرف های عجیب و غریب میزنن . حمایت بنده از آقای خاتمی برای اینه که اطمینان دارم وقتی خاتمی اومد میشه دوباره فعالیت های مدنیمون رو گسترش بدیم . حالا نمیدونم یه بار آقای همایون در مورد این صحبت میکنه که ما حتی داریم باسه ایران برنامه ریزی اقتصادی میکنیم و یه بار هم میگه من هیچی نمی خوام . این حرف جدا از خنده آور بودن تناقض گویی توی افکار اینها رو نشون میده . من توی صداقت همایون تو این 10 ماهه هیچ شکی ندارم و میدونم چقدر زحمت میکشند برای این جنبش و ولی باید این رو قبول کنه خود ایشون هم افکار خاص خودشون رو دارند . مسلماً اگر حکومتی هم عوض بشه . آقای خاتمی همیشه چند میلیون رای پایه داره که حتی بعد از تغییر حکومت ایشون این رای تغییر نمیکنه یا حتی خامنه ای . شاید چند پسر خامنه ای که از مافیاهای اقتصادی معروفی هستند یا باید فرار کنند یا محاکمه بشند . ولی اینکه فکر کنیم خیلی راحت میشه همه چیز رو تغییر داد این کوته فکریه . جالبه من دیروز تو برنامه نوری زاده حرف منطقی رو از ایشون شنیدم که میگفت هدف تغییر رژیم نیست . هدف جنبش بالاتر از تغییر یک حکومته . هدفش دادن اعتماد به نفس به مردم و دادن حس همدلی به اونهاست . اینکه مردم ما بعد از 30 سال جدایی دوباره به یاد همدیگه باشند . این با هم بودن و اظهار وجود کردن سبب تغییر میشه . اینکه توی مراسم چهارشنبه سوری ملت بیان بمب بترکونن اونا رو بهم برسونه . دوباره زنده کردن هدف از برگزاری این مراسم . آوردن خانواده ها در کنار هم ایناست که حکومت رو میترسونه و باعث میشه اونا خودشون رو اصلاح کنند . این جنبش بدون رهبری از دل مردم که شاید پیدا نشه بزودی میره به تاریخ . پس تناقض گویی ها رو بزارین کنار . من امسال تو انتخابات شرکت میکنم نه برای اینکه بگویم ما هستیم . برای اینکه فکر میکنم رای دادن به آقای خاتمی توی این مرحله یه قدم به جلوست . جنبش ما هستیم بعنوان یکی از این فعالیتهاست که منو به اون هدف توی ذهنم نزدیک میکنه . تغییر حکومت کار آسونی نیست و میشه این حکومت رو در عرض دو سه سال اصلاح کرد .
منظور از اصلاح اصلاحات این خاتمیه نیست . خاتمی یه وسیلست .
یه نصیحت : اومدن خاتمی هیچ تغییری در کار جنبش نیست . به نظم بعضی ها فکر میکنند فکر اومدن به خاتمی جنبش رو خاموش میکنه که این جنبش راهش رو تازه شروع کرده و تا حدودی هم به اون چیزی که میخواست رسید و اگرم درست هدایت بشه میتونه باعث تغییر بشه . ولی همین تغییر فکر مردم در نزدیکی انتخابات خودش ثابت میکنه خیلی ها تو این حکومت بین مردم طرفدار دارند . آقای همایون شما هم بعنوان سخنگو باید همه ما رو کنار هم قرار بدین .... دیگه تو بیانتون چیزی نگین که ملت فکر کنند هر که با اوناست با ما نیست .
خیلی جالبه خیلی ها از اول از این جنبش حمایت کردند و حالا یدفعه ای که این جنبش پا گرفته یدفعه ای مفسرین میان و درباره این جنبش تفسیر میکنند و خودشون رو میچسبونند . اگه به فکر نباشند جنبش راهشو گم میکنه . غروره کاذب گرفته همه رو . ایران درست بشو نیست . در آخر هم باید بگم که من این متن رو ظرف چند دقیقه نوشتم و مثل این مفسرین تازه خود را به جنبش چسبانده درس این جور نوشتنها رو نخوندم و دوباره متنم رو چک نکردم و که مثل این مفسرین خود رو پشت وبلاگ قایم کن متنم رو چک کنم که اگه تناقض گویی داره درستش کنم . این حرفه منه که یکی از ملتم و وای به حال شما که الکی بالا یالایی ها رو بچسبید و ملت رو فراموش کنید . تفاوت ما و اون مفسر اینه که من از روز اول که جنبش نبود با این بودم ولی ..... !! توی انتخابات هم خیلی جالبه که بدونید بیشتر این جوون های طرفدار خاتمی هیچی از خاتمی نمی خوان و آخر هم وقتی که رای آورد کسایی هستند که بجوری دورشون میکنند که نگو مایی بودیم که زیر بارون با دوستامون میرفتیم باسش اعلامیه می چسبوندیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر