۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

خاتمی اگه قبول نداری نیا

باز اردوگاه اصلاحات خاتمی رو معرفی کرد . مردم دچار هیجان شدند . مردم عاشق اویند . او نجات دهندست . او که 8 سال بود . او چه کار . خاتمی از احمدی نژاد بهتر است . یادت میاد اون رو ؟ خاتمی اینکارا رو میکرد . یادت میاد اونروز . بالاخره یکی باید به فکر ایران باشه . بابا خسته شدیم دیگه . بریم انقلاب کنیم !!! گور بابای اصلاحات . اصلا چرا خاتمی . بریم عبدالله نوری . بریم میرحسین . این میرحسین و عبدالله نوری که میگی اینا کین ؟ ها !!! آدمای خوبین . میرحسین زمانش تورم بالا نرفت و عبدالله هم آدم محکمیه و جلوی هیچکی کم نمیاره . برو بمیر بچه . خاتمی هم از این شرو ورات زیاد میگفت شاخشو شکوندند . بیخیال بابا ما هستیم . دو ساعت دیگه باید بریم تو صف نون وایی , ما نون میخوایم !!!!!!!!! بابا بیخیال همتون فقط دکتر محمود قشنگه . شما آدم های ناشکری هستین . چقدر زور کارای محمود رو یادتون رفت !
بابا محمود که الان رئیس جمهوره . کدوم کارشو یهو یادمون رفت ؟ ما که رفتیم سر صف کسی نبود با هم بریم تو صف . امروز دیگه میخوام فیلم بگیرم بدم به شهرام همایون !!!
توی تمام این حرف ها من با خاتمی یه حرف دارم . آقای خاتمی به تو خیلی ها یه فرصت دیگه دادن . اگه اومدی و رای نیاوردی دور واطرافیانت نگن تقلب کردیا . من خودم میدونم تو انتخابات تقلب میشه ولی وقتی تو میای شرکت میکنی یعنی قبول داری داداش . پس اگه رای نیاوردی نری بگی به خدا واگذار میکنم . اگرم میدونی تقلب میشه و رای نمیاری نیا و هیزم آتیش حکومت نشو . من باسه این حمایتت میکنم که شاید توی دوره تو بشه دوباره فعالیت های مدنیمون رو تقویت کنیم . و قدرت بسیج و سپاه کمتر بشه . ولی تو وقتی اومدی یعنی انتخابات رو قبول داری. همین . پس اگه قبول نداری نیا !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر