۱۳۸۷ آبان ۱۶, پنجشنبه

چرا گلشیفته لخت شد !!؟

اول از همه تبریک میگم بخاطر احترامی که برای اولین بار دیدیم از طرف یک رئیس جمهور ایرانی به آمریکایی
آقای پرزیدنت احمدی نژاد بالاخره تبریک را از دهان مبارک خویش به بیرون کشید و پیروزی پرزیدنت اوباما را به ایشان تبریک گفت . باز بگین احمدی نژاد بده . الان اگه خاتمی بود جرات نمی کرد حرف بزنه . مرتیکه ترسوی اصلاح طلب . چند روز دیگه میخوام یه پتنشنی ! بزارم تو صفحه اول وبلاگ برای حمایت از محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو . از وقتی که آقا فرمودند انتقاد از محمود انتقاد از خداست من متحول شدم . باخودم گفتم آقا هیچ وقت یه حرفی رو بیخود نمیزنه . به هرحال هر چی باشه ایشون نائب امام زمان و جانشین خدا و امام چهاردهم و شانزدهمین معصومه ما شیعیانه . منم زین پس بعد از این از ایشون حمایت کامل و جامعی خواهم کرد و حرف هایی خواهم زد که شماها رو عین جیش به ستادهای دکتر محمود احمدی نژاد سرازیر می کنه ( می پاشونه ) . دیروز شنیدم که یک سایت اصلاح طلبی خبر دادند که مدرک دکترای آقای متکی نیز جعلیست و همچنین مدارک تحصیلی وزیر کشاورزی نیز ایضاً جعلی می باشد . من تنها می توانم تاسف بخورم از این رسانه های اصلاح طلب که آدم بودن و متخصص بودن رو به داشتن مدرک دکترا می دانند . زمان آقای میرحسین موسوی که شما اصلاح طلبان سنگشان را به سینه های مبارکتان ! میزند برخی از وزرا دیپلمه ای بیش نبودند . تازش یادمان می آید در زمان ناصرالدین شاه قاجار وزرا نمی دانستند مدرک لیسانس چیست و سوادشان در حد خواندن و نوشتن بود . حال به وزرای ما گیر میدهند و می گویند مدرک دکترایشان جعلیست . به قول حضرت امام ره که ما هر چه میکشیم از دست این تحصیل کرده های دانشگاهیست . و برای ما تعهد مهم است نه تخصص . باز خدا را شکر که کرباسچی ها را دیدیم . شهرام جزایری ها را دیدیم که در زمان شما رشد کردند و به اینجا رسیدند . ما قاضی مرتضوی ها داریم ... سردار زارعی ها داریم .... . به قول رئیس جمهور عزیزمان که تمام این مدرک ها ورق پارست و باید ببینیم این وزیر توی این چند سال چیکار کرده برای مردم.

تو یه جایی خونده بودم که گل شفته!! فرهانی با بدنی نیمه برهنه بر روی فرش قرمز پدیدار شد . منو میگی گفتم الان حتماً دختره عقده ای یه شرت تنش کرده و ایستاده جلوی دوربین . توی نشریه دانشجویی یکی از دانشگاه های کشور هم مطلبی در رابطه با همین موضوع دیدم که خیلی ناراحت بود از اینکه گل شیفته رو با اون وضعیت دیده بود . حالا یکی نیست بگه پدرسگ تو که انقدر ناراحتی چرا دیدیش !!
من کاری ندارم به اینکه چرا رفت . به نظر من زندگیه خودشه . شاید اینکه اون یه بازیگر بود و طرفدار داشت و روسریشو درآورد یکمی بد بود ولی من و تو هیچ حقی نداریم اون چیزی که مورد پسند خودمونه رو روی طرفمون اجرا کنیم . گل شیفته آخرشم اینه که یه روز بیاد و تو فیلم تایتانیک 2 بازی کنه و لئاردودیکاپریو از بدن پشمناکش یه اثر هنری خلق کنه ولی اینکه این مسئله رو انقدر گندش کردند منو بیشترعذاب میده . شاید نمونه ای بارز برای اثبات حرفهام کشور ترکیه باشه که ببینیم با این همه فضای بد فرهنگی زناشون روسری رو بدون تو سری میکنن سرشون . اگه قرار بود همه خوب باشند و همیشه چیزهای خوب ببینیم که دیگه اومدنمون توی این دنیا باسه چی بود . من نمی گم هر کی مثل گلشیفته هست جهنمیه . منظورم اینه که اگه فکر میکنیم راهی که خودمون انتخاب کردیم درسته باید این راه رو با داشتن اختیار کامل طی کنیم . حالا اون دختره زهره بیاد لخت بشه که من هنوزم شک دارم خودش باشه و یا گلشیفته لخت بشه و جلوی دوربین شکبه …extra ظاهر بشه این خود آدمه که باید راه درستشو ادامه بده و حالا شما خودتون رو جر بدین باسه امربمعروف کردن و گرفتن دخترا و بردن اونها به پایگاه و جر دادنشون . نفرین تمام مردم ایران نثار تمامی شما که حیوانات پست روی زمین شمایید نه اون گل شیفته ای که با آهستین حلقه ای رفت جلوی دوربین . طرف میاد در مورد گل شیفته این حرف رو میزنه و بعد میره خونه مردم و زن و دختر مردم رو لخت میکنه و بهش تجاوز میکنه . ها چیه باسه شما هم این حرفها عادی شده .... ای کوفت بگیره کسایی رو که از متنام فقط دنبال تجاوز میگردن و یا فیلترشکن رو میگیرن و میرن سایت های سکسی میبینند . خدا کلهم شفاتون بده . انقدر کارها میشه با این فیلتر شکن نصفه مگابایتی کرد که هیچ کسی رو نمیشه با این فیلترشکن ها کرد!!!! الان فکر کنم نزدیکه 5 ساله که توی این راهم و به خودم افتخار میکنم که می تونم نقش کوچیکی توی این راه داشته باشم . جالبه بدونید برخی از بازدیدکننده های وبلاگم از صاحبای وبلاگای معروف مبارزه با فیلترینگند که بعضی اوقات مشکلات زیادی توی دانلود بعضی از این نرم افزار ها دارند . باز خاک تو اون سر رضا هکرمن که ادعای دورزدن فیلترینگش ......!!
امروز یه کاری بکنید یه تصمیم بزرگ . برنامه FREE GATE رو باز کنید و برید به این دو سایت ...
ایران پرس نیوز
روزآنلاین

برید خبرهایی که در مورد دستگیری فعالین هست رو باز کنید و به زور هم که شده بخونیدشون . اصلاً خبرهای سیاسی رو نگاه نکنید . به زور هم که شده بشینید و بخونید . خودتون رو بزارید جای طرف . فکر کنید یه آدمی هستین که همه راه های این شخص رو رفته و اومدن و گرفتنت و ادامه . تمام این مراحل رو مرور کنید . با خودتون کنار بیاید . از اینکه آیا افکار من درسته . آیا این مسائل به من ربطی داره ؟ مطمئن باشید آخر نتیجه درست رو خواهید گرفت . شما یک فعال بزرگ خواهید شد و یکی از ریشه های پیروزی درختی خواهید شد که با وجود شما پربارتر میشه . این رو مطمئنم
ما پیروزیم ، چون حق باماست ... با هیچ کسی هم شوخی نداریم .
به امید گرفتن جشن پیروزی در میدان آزادی
راستی قضیه پخش فیلم رابطه امام جمعه تویسرکان با یک زن شوهردار رو شنیدین ؟ دنبال فیلمش میگشتم که بزارم تو سایت ولی یکمی که فکر کردم دیدم شما جنبشو ندارین ......!
قضیش واقعاً جالبه ...
***
فعلا با همین چند تا جک سر کنید
*****
در پی اطلاعیه دانشگاه آزاد و آکسفورد مبنی بر عدم صدور مدرک برای آقای کردان ، آقای قرائتی نیز صدور هر گونه مدرک نهضت سوادآموزی را برای وی رد کرد
*************
ندا آمد اقرا
گفت چی را بخوانم ؟
و باز ندا آمد بخوان!
گفت چه چیزی را بخوانم
ندا آمد.......
و این گونه بود که کردان باسواد شد !!
*************
دولت از اینکه مجلس ، کارتهای صدآفرین دوران ابتدایی کردان را هم نپذیرفت ، ابراز تاسف کرد !!
*****************
امروز دیگه زیادی حرف زدم ......
خدانگهدار شما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر