۱۳۸۷ مهر ۲۷, شنبه

مملکت کثافت ها

اگه تو خیابون با یه دختر راه بری میگیرنت . میبرنت پایگاه امر به معروف همدان . به دختر همراهت تجاوز میکنند بعد که میفهمن نامزدت بوده . دختره رو می کشند و میگن خودکشی کرد . بیا اینم جسدش . به سلامت . من خیلی دختر دوست دارم . هیچ وقت نمی تونم فکر کنم دخترم قند تو دلش آب بشه . از همین الان دختر نداشتمو دوس دارم .
از بحثم دور نشیم . یادتون میاد سردار زارعی تو اعترافاتش چیا گفته بود ؟ اینکه قاضی مرتضوی فرزند معنوی خامنه ای نائب امام زمان به دخترانی که به بهانه بدحجابی می گرفتند تجاوز می کرده . عادی شده باستون نه . ایشالله باسه اونایی که عادی شده سر خوار و مادرشون بیاد تا یکمی از این حالت عادی شدن دربیاد . یه بار قبلاً گفته بودم که واقعاً باسم عجیبه که بابای همین دختره زهرا بنی یعقوب از راه های قانونی پیگیر کارشه . اگه من گفتم اصل نظام رو باید حفظ کرد الان میگم گه خوردم . غلط کردن . کل این نظام رو با اصلش رو سگ رید روش . این نظام کثیف باید نابود بشه . دیروز یه چیز دیگه شنیدم . در مورد نماینده آذربایجان شرقی . گفته بود یه خانمی اومده بود پیشش ولی نماینده بهش تعرض میکنه . زنه فرار میکنه و توی راهروی مجلس یکی از نماینده های زن مجلس میبینتش و تمام قضایا رو براش تعریف میکنه . هر کاری کردن نتونستن اعتبار نامه نماینده رو باطل کنند . توجه داشته باشین نماینده های تایید صلاحیت شده شورای نگهبان . خوب احتمالاً ایشون به دستگاه آقا وصل بودند .
و حالا هم قضیه دختره توی رودهن . مامورین مرد حراست به راحتی هر چه تمام تر دختر بدبخت رو جلوی چشم مردم بی صفت کتک میزنند . من همیشه وقتی تو چهارشنبه سوری میرم و یا یه بار که رفته بودم باسه تجمع توی تهران عین سگ از مامورا می ترسم و نتونستم برم از سر ترس تو جمعشون . حتی قبل از اینکه برم اونجا هم می ترسیدم ولی نمی دونم سر این قضایا هر چی فکر می کنم باسم خیلی سنگینه هضمش از اینکه با این صحنه روبرو بشم که یه سرباز مثل این فیلمی که جدیداً پخش شده دست دختره رو بگیره و منم عین گاو اونجا بایستم . بخدا فقط یکم این مردونگیتون رو زیاد کنید اینا هیچ غلطی نمی تونند بکنند . بخدا تو چند تا تجمع آخری این زن ها چیکار کردند . یه روزی میشه که همین زنها خودشون بچه هاشون رو میفرستند بین نبرد با دشمن .
اکثر بچه هایی که تو کلاسمون هستند احساس عقل کلی میکنند . سرشون کردن زیر برف و فکر میکنند مملکت در حال حرکت به جلوست . راستی گفتم حقوق رو دو برابرکردند . 10 درصد دیگه هم بردن روش . این ده درصد ماله تورم امساله . توجه کنید 10 درصد . موندم چطوری میخوان بدن . خدا رو شکر قیمت نفت الان دقیقاً از نصف هم کمتر شد . حالا ببینیم اینا چه غلطی میخوان بکنند . هیچی هم نخورم و هیچی پول بهم نرسه فقط میخوام نابودی اینها رو ببینم .
خبرهای دیگه از قول دکتر
شاید این خبر از بهترین خبرها توی این 30 سال باشه
کار کمیته حقیقت یاب داره به آخرای کارش نزدیک میشه
. یعنی دیگه تمام آدم کشهای این مملکت از کسانی که به یه نفر تجاوز کردند تا کسایی که دستشون به خون یه نفر آلوده هست دیگه نتونن راست راست توی این دنیا با پول من و تو خوش بگذرونند . نمونش آقای موسوی توی آمریکاست که الان پوستش رو می کنند .
همین الان یکی زنگ زد و قطع کرد . زنگ زدم بهش دختر بود . می خواستم ببندمش به فحش ، دلم نیومد .
ادامه ماجرا
هیچی دیگه . همونطوری که شاید اطلاع داشته باشید توی این چند روزه دو نفر از اعضای اطلاعات سپاه از مملکت فرار کردند و دارن پته های اینا رو میریزن به آب .
یه چیز دیگه دکنر گفته بود . نمی دونم اعترافات سعید امامی و زنش رو دیدین یا نه ؟
کسایی که عشق خانواده خامنه ای بودند . ببینید چجوری خامنه ای خامنه ای بخاطر منافعش اینها رو شوت کرد و کشت . یه حرف به کسایی که بابا هاشون مثل عموی عزیز بنده توی مثلاً اطلاعات سپاهه . دهن همتون تک تک یه روزی به .... میره . پس از همین الان راهتون رو مشخص کنید . سعید امامی به دستور خامنه ای و فلاحیان و آدم های دیگه قتل های زنجیره ای کرد .دیدین که چی شد؟ مهره ها دونه دونه میسوزند . بعدشم آخر سر اینا میرن و شما تنها میمونید با مردمی که به خونتون تشنن . پس از همین الان موضع خودتون رو مشخص کنید .
چند شب پیش یه دختر روسپی زنگ زده بود به کانال یک ، در مورد اینکه چطور آدم ها روسپی میشند تو دوبی . در مورد اینکه عرب ها بدترین سکس ها رو با دختر های ایرونی میکنند . البته من همیشه گفتم از هرگونه روسپی گری بدم میاد . از اینکه یه آدم باسه تن و بدن خودش ارزش قائل نباشه و بخاطر لقمه ای نون باسه بچش بره به این کار دست بزنه . یکم باسم سخته . اینکه آدم از گشنگی بمیره و شرافتشو زیر پا نذاره . خیلی جالب بود کارهایی که این گروه های میکنن باسه جذب افراد .
عین داستانی من توی وبلاگ فریاد بی صدا خوندم . غیر مستقیم دختره رو بی ابرو می کنند و با هزار جور کلک پای دختره رو به این کارها باز میکنند .
من یه مردم . نمیدم اگه شیطنتهای بچگیم رو کنار بگذارم ، الان وقتی بایه دختر توی یه جایی تنها باشم ، حتی اگه مطمئن باشم کسی نمیاد با اون دختره کاری ندارم . چون با دخترایی که بهشون تجاوز شده مدتها هم صحبت بودم . شما تا این دخترا رو نبینید نمی تونید درک کنید . قاطی می کنم وقتی بعضی بچه های کلاسم رو میبینم که با یه دختره دوست میشن و میارنش خونشون و بعد بهش تجاوز میککند . حتی فیلم میگیرن و به همدیگه نشون میدن . توی همینجا میشه فهمید که چقدر دختره پاک و لطیفه که با یه حرف عاشقونه خرت میشه و میاد پیشت که فقط بوسش کنی و اونوقت چند نفری ........
وزیر کشور مملکت وقتی کثافته از از جوونهاش چه انتظاری داری ؟
یکمی فکر کنیم . من تا حلا با دختری دوست نبودم . نه اینکه دوست نداشته باشم . نمی تونم با کسی که دوسش دارم حرف بزنم . الان نزدیکه دو ساله از یکی خوشم اومده . اونم با اینکه منو میشناسه ولی تحویلم نمیگیره . همین کارش بیشتر عذابم میده . یه دختر لاغر اندام و به نظر من ناز . من توصیه های عشقی خیلی کردم بهتون ولی همش خالی بندی بود . خداییش یکیشم امتحان نکردم . بنظر شما من چیکار کنم ؟
همیشه به این فکر می کنم که یه روز بیان من رو بگیرن و ببرن . خداییش مثلاً بعضی اوقات که بدموقع یکی زنگ درمون رو میزنه میرم از بالای خونمون نگاه میکنم . همیشه بخاطر خاطره های که دوستام از این ماجراها تعریف میکنند منتظر یه پیکان قدیمیم . ولی هیچ وقت نمی تونم تصور بعدش رو بکنم . مثلاً چه سئوالایی ازم می پرن . من که چیزی باسه گفتن ندارم . شایدم یه حکم 15 ساله باسم بریدن و منو انداختن تو انفرادی که احمد باطبی توش بود . نزدیک ترین دوستم ، عموش مثل اینکه توی تهران کلی توی اطلاعات خرش میره . میگفت باسه من که یه جوجه اصلاح طلبم کلی نامه نگاری کردن ، حالا به تو که .....
خیلی دوستون دارم . اینو بدونید که فقط باید خودتون رو بشناسید و بدونید کی هستین و ماله کدوم آب و خاکید . اینکه یه خدا هست گنده پشتت وایساده . تو فقط برو جلو اون تا آخر پشتته . تو راهت رو ادامه بده . خودت رو پیدا کن . بدون کی هستی . احمدی نژاد کیه ؟ اطلاعات کیه ؟ اصلاٌ اون یکی کیه . مهم شرافت آدمه . اون دنیا خدا همینت رو میخواد . فقط کافیه نیت پاکی داشته باشی . باسه آزادی بری. باسه قدرت اختیار انسان . باسه اون چیزی که خدا بهت گفته . یه گور بابای همشون بگو و بگو فوق اینه که از دنیا راحت بشم و برم پیش خدا . تاریخ یه جور دیگه درباره ما قضاوت میکنه . آدمی . گفتم این چند سال رو چشمک زدی و رفت و فقط دو یا سه تا چشمک دیگش مونده . به قول ایمان فروتن . ما پیروزیم ، چون حق با ماست ، با هیچ کسی هم شوخی نداریم . خدایا خودت راه درست رو نشون بده . ما آماده ایم .
پس پیش به سوی خدا
خدانگهدار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر