۱۳۸۷ فروردین ۷, چهارشنبه

نرم افزار GPASS

آخرین ورژن نرم افزار جی پس که مثل اولترا سورف مخفی می کنه ولی سرعتش به پای فری گیت نمی رسه. ولی فکر می کنم چون سایتش معتبره برای کسایی که میخوان مخفی تو اینترنت گشت بزنن عالیه
البته من همیشه از اولترا سورف استفاده می کنم .ولی جدیداً مشکوک شدم بهش . یه بار یادمه باهاش شروع به کار کردم ولی آی پی منو تغییر نداد احمدی نژاد.


نرم افزار را از اینجا دانلود کنید ( لینک غیر مستقیم ) ( حجم 1.4 مگابایت ) .
اینم سایت اصلیش
از اونجا هم که علامت کشیدم ( عدد 2 ) می تونید سروری که سرعتش بالاتره رو انتخاب کنید
یه خوبی دیگه هم داره اینکه به طور اتوماتیک مرورگراتون رو داخل نرم افزار . حتی به ویندوزمدیا و جت آودیو و.... هم رحم نمی کنه و همه رو میاره داخل خودش.
به هر حال چیز خوبیه. فکر می کنم بالا بودن حجمش نسبت به دو نرم افزار قبلی بخاطر همین دلایل باشه .
به هر حال الان 2 تا نرمافزار معروف دیگه هم هستند
FREE GATE 6.6 :
DOWNLOADلینک غیرمستقیم( حجم 140 کیلوبایت ) .
ULTRA SURF 8.8 :
DOWNLOADلینک غیرمستقیم ( حجم 130 کیلوبایت) .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر