۱۳۸۶ آذر ۲۸, چهارشنبه

مستی


سلام بچه ها
خوبین دیگه > خوب خدا رو شکر
می دونید کاشف الکل کی بود ؟ خوب معلومه زکریا و یا ضکریا یا ظکریای راذی
زیاد مهم نیست که کاشف الکل کی بوده
مهم اینه که الان وتکا و ویسکی و ساقی ها با می و از این جور حرف ها هست
میدونید که مخترع تلفن الکساندر گراهامبل بوده دیگه
خوب بازم مهم نیست این کاشفش کی بوده
مهم اینه که شما خواهرا و برادرا می تونید با هم و با این تلفن ارتباط نزدیکی داشته باشید
البته باید بگذریم که الان خونه های خالی کار رو خیلی راحت کرده و دیگه نمیشه اسمشو گذاشت ارتباط نزدیک
میدونید که اینترنت رو جناب آقای الکس هنکس ایجاد کرد
خوب نمی دونید دیگه چون منم نمی دونم کی مخترعش بود . اسمشم خالی بستم و فقط می دونم آمریکایی های آدم کش و خانواده ستیز و عشق ستیز اینا رو کشف کردم
دو سه روزپیش داشتم با یکی از چپی های دلاور بسیجی قدم میزدم که همیشه ادعای اینو داره که یه روز با آقاست یه روز با خاتمی و یه روز رفسنجانی میاد خونشون یه روز جنتی ولی میگه ما با مصباح بدیم !!! به من گفت دیروز یک فیلمی از یکی بدستم رسید که توش فرهنگ آمریکایی رو خوب به من نشون داشت . توی اون فیلم یه مادره با پسرش داشت ...!!!!!!!!!!! حالا جالبه که ریز ریز ماجرا رو باسم تعریف کرد . حالا منم خودم حوصله نداشتم فقط شر و ورای این چیز ندیده رو گوش می کردم
بیخیال امروز مست می خدام
میخوام حرفای عارفانه بزنم که اگه گوش ندین نصف عمرتون بر فناست . چون کمتر تو این حالا میرم
تصور کنید توی دنیایی زندگی می کنید که داره می گذره
شما چند سالتونه 16 17 سال یا 19 20 سال . حالا هرقدر هستید
میگیم 20 سال از عمرتون گذشت خوب شما هم احتمالاً 80 سال یا نه همون60 سال عمر می کنید . یعنی الان یک سوم از عمرتون گذشت و 40 تا دیگه مونده . یکمی فکر کنید به اینکه این 20 سال چقدر سریع گذشت . خوب اون 40 تا هم میره
ول کن از حالت عارفانه خارج شدم ، حوصله ندارم بقیه اش رو بگم
میخواستم بگم این دنیا مزرعه آخرته !!!!! خوب
دارم آوریل گوش میدم . واقعاً تو این آلبوم آخریش کولاک کرده . این دختره واقعاً باحاله . آدم نمی تونه از زندگیش سر در بیاره . کلا آدم با حالیه
امروز شارژم چون فردا امتحان ایستایی دارم و هیچی نخوندم
آخ باز عارف شدم
خوب 40 سال مونده . خوب با این 40 سال می خواین کجا رو بگیرین که باسه به یه جا رسیدن حاضرید هر خود فروشی بکنید ( عضویت در بسیج ) چی میشه بهتون گفت
چی میخواستم بگم بهتون به کجا رسیدم . اصلاً به ما این حرفا نیومده
خوب برمیگردین به بحث داغ و پر طرفدار چیز
اول اینکه هیچ وقت جای مستی راک و دیونگی های عشق رو به قرص و الکل ندین . اگه با لاواتون مهمونی هم میرید سعی کنید با عشق بازی از راه بدر شید
هیچ وقت جای عشق رو با ارتباط جنسی ندین. همیشه سعی کنید با عشقتون عشق بازی کنید .چون هیچی نمی تونه جای عشقی که لباتون میده با چیزه دیگه ای رو عوض کنه
چون این عشق هستش که به آدم حقیقت میده
باسه تن و بدنتون و طرز فکرتون ارزش قائل شید و باسش هر بهایی رو بدین . اگه شما اگه راهتون یه تفکر درست باشه خدا هم همیشه پشتتونه
اگه دنبال عشقید دنبال کسی باشید که در عین داشتن عشق به شما آدم درست و منتطقی باشه
البته باید بگم که دنبال کسی باشید که خودتون هم دوسش دارید . نه اینکه اون عاشقتون باشه . بیشتر طرف صحبتم با پسراست . چون خدا نکنه شما پسرا بفهمید یه دختر شما رو دوست داره
عشق چیز شیرینیه ولی فکر کردن بهش آدم رو از همه چی دور می کنه
سعی کنید که عشقای غیر منطقی و عارفانتون باسه خدا باشه که باسش هر کاری بکنید
همتون رو دوست دارم . مخصوصاً کسایی که همیشه به وبلاگم میان
زیاد نیستید میدونم
ولی میدونم که یه تعداد ثابتی هستین
فعلاً
اینو یادم رفت بگم اونم اینه که اون دنیا براتون به خاطر اینکه تو بدبخت بودی . بی ریخت بودی . یا یتیم بودی هیچ پهن مثبتی در نظر نمی گیرین . اینو گفتم که نکنه اون دنیا خدا یقمو بگیره که چرا اینو نگفتم
اگه یغه یا یقه رو اشتباه نوشتم گیر ندین
زت زیاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر