۱۳۸۶ شهریور ۱, پنجشنبه

roboot!

بخش فيلترينگ سازمان مبارزه با سانسور موسوم به كميته مبارزه با سانسور در ايران - ايران پروکسي - با راه اندازي روباتهاي هميشه آنلاين گام ديگري در راه مبارزه با فيلترينگ برداشته است لطفا با اضافه كردن يکي از آي دي هاي زير به ليست خود به جمع ما پيوسته و با معرفي آن به دوستان و آشنايان ، ما را ياري کنيد. اين آيد ي ها بيست و چهار ساعته روشن مي باشد و با تايپ اعداد 1 الي 60 براي شما فيلترشکن ارسال خواهد کرد .
Iran Proxy Yahoo Online Roboots
Proxy.Iran & Proxy.Iran1
راهنمای استفاده از ربات حتما بخوانید
طریقه ریجستر شدن در روبات هوشمند ایران پروکسی :
نخستین باری که شما به روبات عدد میدهید طبق عکس این پیغام را برای شما ارسال میکند و از شما درخواست میکند تا خود را ریجستر کنید




برای ریجستر کردن ، شما باید با این دستور خود را ریجستر کنید برای مثال من 22 ساله هستم و مرد هستم به این صورت دستور را وارد میکنم .


و یا اینکه برای مثال من 21 ساله هستم و دختر هستم به این صورت دستور را وارد میکنم .


کاربران عزیز توجه داشته باشند تنها با اینگونه دستور میتوانند ریجستر بشوند فراموش نکنید ابتدا دستور باید / حتما بگزارید.
چند نکته را توجه کنید :
1- در صورتی که یک پیام را چند بار برای ربات تکرار کنید مثلا عدد 1 را 5 بار برای ربات بفرستید ربات شما را مهاجم محسوب کرده و IP شما را برای مدتی بلوک میکند . پس لطفا از تکرار یک عدد یا پیام برای چند بار جدا خود داری کنید .
2- دوستانی که به ای دی سند تو آل کنند و یا برای تفریح به ربات پی ام بدهند و موارد بی ربط و بی مورد تایپ کنند اتومات در لیست سیاه رباط رفته و برای 48 ساعت از استفاده از سرویس ایران پروکسی محرم میشوند .
3- دوستانی که ریجستر میکنند و پغام دریافت میکنند که شما قبلا عضو بوده اید و حال هر چه عدد میدهند هیچ فیلتر شکنی دریافت نمیکنند به این دلیل است که یکی از دو نکته بالا را رعایت نکرده اند . برای حل این مشکل ابتدا باید ای دی ربات را از لیست خود حذف کرده و بعد از یاهو مسنجر خارج شوند و دوباره آن لاین شوند و پس از آن دوباره ربات را ادد کرده و پس از آن عدد مورد نظر خود را بدهند تکرار میکنیم دادن ادد تکراری به ربات برای مثال چندین عدد 7 را برای رباط اگر 5 بار ارسال کنید دیگر به شما جوابی نمیدهد تا IP شما را از حالت بلوک در آید .
4- دوستانی که خیلی براشون این توضیحات سخت و سنگین است تنها این دستور را کپی کنند .

/regme [m][22]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر